En dröm! charlie...

Denna text går ut till dig, så du ska veta hur mycket du betyder för mig.

Enda sen den första dagen jag såg dig har jag varit djupt förälskad av dig, i flera år har jag försökt förklara att jag vill ha dig, du är den enda för mig, du är en underbar tjej!
Att bara ha dig tillbaks skulle ge mig en underbar lycka, men jag vet att allt detta skrivande inte är till någon nytta.
Du är allt jag vill ha, vad som än händer ska du veta att jag drömmer om att få dig tillbaka.

Allt det här handlar om en dröm, som kommer tillbaks varje gång jag går till sömns, jo den handlar om just dig, du måste komma tillbaks för att hjälpa mig, du är den enda jag älskar och du är en helt underbar tjej.
Men jag vill åtminstone säga tack för tiden, jag vet att vi kommer ses snart igen, kanske inte vid livet.

Ingen har någonsin funnits här för mig, inte på så sätt som du, men jag fanns också här för dig, det vet du, men titta på detta nu, jag saknar alla stunder jag hade med dig.
Med tanken av dig förlorad har jag gråtit mig genom nätter, skulle det bli bättre om jag börjar knapra tabletter?
Denna går ut till dig Denise Borg, du ska veta att du ligger i mitt hjärta, fullt kärlek, men ändå sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0