Hej min sessa /Kim

Det var ett tag sen som jag skrev till dig överhuvudtagen, förlåt. Hoppas att allt är bra där uppe. Vi saknar dig fortfarande så otroligt mycket, det går inte att beskriva. En del av kroppen är fortfarande tom sedan du försvann, och den delan kommer aldrig kunna bli igenfylld. Alla kämpar så gott vi kan, i hopp om att en dag få träffa dig igen.
Du var verkligen den där personen som kunde göra alla glada, du kunde förvandla en hel grå dag, till en solig. Tänker tillbaka på en del minnen, till exempel när du och Anso var hemma hos mig. Vi stod och prövade jeans i timmar och alla tre tyckte att vi var skit snygga. Då gick vi 6an.
Jag minns även sista gången som jag såg dig, sista blicken, sista orden. Vi hade varit och badat med klassen, lilla smarta du hade ingen handuk med dig, så du frågade om du kunde låna min, jag svarade "ja" och då besvarade du med de där tre underbara orden, "jag älskar dig". Jag minns det så väl, du satt där på klippan, invirad i min blåa handduk med en flodhäst och en fågel på. Det är ett sånt minne som jag kommer bära med mig resten utav livet.
Du var och är fortfarande underbar. Jag kan se ditt stora fina leende hela tiden, när du rynkar lite med näsan. hihi.
Vi hörs snart igen.
Jag älskar dig

ps, tack för det där med Chris Brown, vid bad alla till dig, och utan dig hade det aldrig gått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0