MISSING YOU/JOHANA<3

Hej gumman, som du kanske har märkt idag på mig så är jag väldigt nervös inför nationella proven jag fick verkligen en klump i magen när lärarna berättade att de är redan NÄSTA VECKA!
Det känns som om jag inte kommer klara de, och vi ska ha de proven i svenska och de är de ämnet jag vill höja mina betyg, jag hoppas du är med mig då, shiit känns som om jag typ ska göra nåt jätte speciellt..
Men för mig är de de, för jag känner verkligen så inför skolan eftersom snart ska vi börja på gymnasiet önskade bara att du fick vara med om de:/Men nu ska vi inte prata om skolan (den är ju tråkig)

Som du redan vet så saknar jag dig av hela mitt hjärta och min själ, och jag har tänkt på dig väldigt mycket på den senaste tiden, minnen med dig har kommit upp varje gång jag är själv och då märker jag att jag verkligen börjar le:(
För även fast du inte finns här brevid mig så i mina tankar gör du mig fortfarande hel och du får mig på bättre humör, de räcker med att bara kolla på ett foto så börjar jag att le och ibland kan jag skratta lite för mig själv<3 Men de är väl så de ska vara man ska försöka vara glad så mycket man kan..Fast mycket gladare hade jag blivit om du hade varit här:/<3
Jag saknar verkligen dig om de är nåt jag saknar mest så är de dina kramar, jag vill verkligen krama om dig så hårt och länge..
åh fan nu börjar tårarna komma Denise jag lovar att skriva så fort jag kan men nu klarar jag inte mer<3<3<3<3

JAG ÄLSKAR DIIIG MEEEEST!<3

Kommentarer
Postat av: jannika

hej.. det var någon som skrev en fotokommentar till mig angående en bild , jag kan fixa den. Men skicka en kommentar i min blogg men mail adress så skickar jag över den .

2009-02-02 @ 21:16:51
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0