saknaden är enorm<3<3<3//Duggin

Gumman de finns inte ord för att beskriva hur saknad du är, att varje dag få leva utan dig de går bara inte, men tydligen så gör de det, av en hemsk orsak är jag tvungen att leva vidare utan dig vid min sida att försöka jämt ha leende på läpparna att alltid försöka tänka glada minnen och självklart är du ett av dom gladaste minnen jag har!
Du är de minnet jag alltid kommer ha kvar och de kan ingen ändra på för du va nej du ÄR min bästa vän och de kommer aldrig att ändras..<3
de är fem ord som jag verkligen beundrar och för mig är dom hel sanna:
                        "kärleken är starkare än döden"¨
dom orden är verkligen sanna och jag tror på de för min kärlek till dig de går verkligen inte att beskriva varken med bilder eller ord men självklart så när jag säger eller skriver jag älskar dig så menare jag så mycket mer, för mig betyder dom orden mycket mer än att jag bara älskar dig de betyder hur fiiin och underbar person du va och hur du har gjort en stor inverkan i mitt liv som jag glädjs utav på många olika sätt<3<3
Det ända jag vill just nu är att du kommer tillbaks så jag får krama om min älskling och prata livet tillsammans bara du och jag<3
Du är min lilla skyddsängel gumman, för jag vet att du är där för mig de har jag märkt många gånger!
jag måste nog avsluta detta skrivande innan tårarna sprutar:/
Gumman jag kommer skriva så mycket jag kan till dig, du betýder mest<3

VILA I FRID DENISE REBECCA LUCIA BORG!<3

Kommentarer
Postat av: Luiza

Vad hemskt. Vackert skrivet. Jag vet precis hur det känns när en nära vän visar tecken på att de finns kvar efter att de inte är med oss på jorden.

2009-05-16 @ 21:33:31
URL: http://www.luizas-feelings.blogspot.com
Postat av: mikaela

asså fy vad hemskt :/ jag kände inte denise , fick bara läsa om på ett team på pea om vad som hänt, hur fan kan världen vara så grym?

2009-06-01 @ 11:43:29
URL: http://mickisbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0