Saknar dig gumman/ Jennifer<3<3

Hej gumman satt och tänkte på dig och vill bara skriva nånting för att må lite bättre. jag saknar dig så otroligt asså. de finns inte ord till att beskriva <3 fattar inte hur man kan leva så här utan dig :( tänker på dig varje dag på alla minnen med dig och alla ord och meningar som du sa. vet inte vad mer man kan göra än att bara minnas, jag vill göra saker som är omöjligt men jag sa ju omöjligt så hur fan ska de gå?  tankar om dig i mitt huvud nästan hela tiden. vill bara känna en STOR kram ifrån dig och när jag gör de en vacker dag så kommer mitt hjärta att vara befriat ifån denna största smärtan av alla : saknaden.. men de är ett bra tag kvar innan de kommer att hända så jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig sålänge :/ men nu kan jag inte skriva mer. får inte ut mer ord gumman, men du får ha de så bra <3<3 ÄLSKAR DIG DENISE! du är underbar..


Jag vill bara säga till alla andra mina vänner som har skrivit, jätte fina inlägg allihopa. helt underbart att alla bryr sig så mkt om våran Denise. jag älskar er alla! <3 // Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0