Min ängel<3

Det var som om du redan visste, men vi andra hade ingen aning, det var du som brukade fråga mig och niklas " Skulle ni gråta om jag dog? " det var som om du redan förstod. förstod att något var på väg att hända, vad du skulle ha gjort är att du bör ha vänt, inte gått tillbaks dit, många klandrar din mamma, jag vet inte varför .... jag fick liksom aldrig chansen att träffa henne, det kanske jag skulle förstå om jag nu visste vad hon eller Kenny hade gjort dig innan, om det bara fanns något jag kunde göra nu, jag svär, jag hade gjort det... även om det betöd att jag var tvungen att ta livet av mig, du är jävla underbar, jag glömmer aldrig våra stunder! jag älskar dig mest av allt och alla Denise <3 du fanns alltid för mig , kom tillbaks, snälla .... <3 ? Du ställde alltid upp. du hade det där leendet man letade efter i sin vardag, och så fort man träffade dig var allt bättre....<3 Du fick inte direkt välja vart du skulle gå... du blev ledd in i ljuset - men vi kommer ses, snart! jag lovar dig... jag pallar inte mer av den här skiten, de senaste 3 åren har bara varit skit i mina ögon, det finns nästan bara fina minnen när du var vid liv. Min själ vill något helt annat än vad mitt hjärta vill.... min själ säger åt mig att försvinna från denna planet, men hjärtat säger att jag ska stanna hos alla mina vänner här nere, för att hjälpa dom....<3 
                                             
Jag älskar dig mest av allt Denise, vi ses snart igen<3 du är och förblir min bästa vän!<3

Charlie S <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om hur skolan fick reda på det hemska som hände och hur allting blev efter det..den kommande veckan. :)

2009-06-10 @ 20:09:18
Postat av: Anonym

vad hade hennes mamma och Kenny gjort med henne ? :O

2009-06-12 @ 22:37:47
Postat av: Anonym

bodde denise hos sin pappa någonting?

2009-06-23 @ 22:25:29
Postat av: Anonym

var denise rädd för någonting? vad ville hon bli när hon blev stor? önskade hon sig nått speciellt nångång? vad hade hon för drömmar?

2009-06-30 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0