DENISE BORG<3

tre år idag gumman, det är en lååååång tid, och under den här långa tiden har alla vi tänkt på dig varje dag och pratat om dig också, pratet kommer även när vi inte ens beredda på det.. speciellt den där natten som jag tänkte på igår, jag hatar det! jag vill bara bort när jag tänker på hur mycket du led, ditt skrik försvinner inte ur mitt huvud:/ det är så mycket tankar runt omkring dig just nu, och att ens tänka tanken på att det är idag tre år sedan våran lilla ängel försvan gör så det blir svårare att tänka positivt... Jag hoppas verikligen du har det bra där uppe, jag vill veta att du har det bra där uppe, och att du kommit till e fiin plats, för det är du värd... Du är värd så himla mycket gumman, så mycket kärlek som du jämt gav mig och alla andra, så förtjänar du ditt bästa Denise<3
Vi va hos dig igår natt, vid klockan tolv, du hade tre tända ljus och du va den ända som hade ljus tända alls, när jag ser andra gravar som står där utan ljus tänker jag -tänk om det skulle hända Denise ?
Men jag vet att det aldrig skulle hända, för det finns så många människor som tänker på dig dag och, dag in!!
vi släpper aldrig taget om dig gumman, för alla vi vet att du heller inte har gjort det . Det lever fortfarande kvar som en ängel i våra hjärtan och i våra tankar, och även vissa av våra drömmar..
vi älskar dig denise och jag vet att du vet det, vi har gjort så mycket för varann under tiden du har varit borta, du gav oss vänskapen till varann så vi inte trodde fanns... tack gumman<3<3

931213-060527   VILA I FRID


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0