KÄRLEKEN DÖR ALDRIG

Hej hej alla läsare, vet att vi inte har så många läsare på denise bloggen, vi är lite dåliga på att upptadera och så, vi ska försöka skriva lite mer om våran underbara DENISE och lite om henne, vad hon tyckte om att göra och sedan lägga ut lite fler vacka bilder på våran ängel!

Just nu sitter jag i skolan och lussnar på nickelback- gotta be somebody..
Den är jätte bra och på något sätt började jag bara tänka på Denise, såg hennes ansikte framför mig och då kände jag att jag var tvungen att skriva lite.. kanske inte har så jätte mycket att berätta men lite i alla fall..
i helgen ska jag dra till RIX FM på fredag med alla vännerna som även är denise vänner.. och på lördag ska jag dra på fest hos anso som nyss har flyttat.. DENISE HAR DU HÖRT DET :d? anso har flyttat till nykvarn, önskade att du kunde få vara med om det!! :/


känns lite konstigt nu när jag skriver först till er alla läsare och sedan Denise, men ni ska veta att jag jämt pratar med henne när jag är själv antingen skriver jag ner det jag vill säga, eller så sitter jag med en bild i handen på henne och pratar med henne..


jag börjar om typ fyra minuter så jag ska röra på mig och plugga so nu.. jag hoppas ni alla läsare fortsätter lässa denna blogg, vi kommer upptaderar mycket mer och det skulle hedra Denise med fina kommentarer också..


VILA I FRID GUMMAN<3<3

finns på facebook:Johana Duggin och Duggin.blogg.se /det är bara fråga på,men är det för känsligt kommer jag nog hoppa över det..

<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur reagerade du när du fått veta att hon var borta :(

2009-05-21 @ 00:59:34
Postat av: Anonym

sitter hennes låssaspappa i fängelset?

hur mår denises föräldrar nu ?

bor hennes mamma fortfarande kvar i samma lägenhet?

2009-05-25 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0